|
![]() |
|||||||
| <Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
| Архив О чем говорили ранне |
|
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
#801 |
|
Реєстрація: 24.04.2012
Звідки Ви: Питер
Дописи: 246
Дякував: 531
Дякували 326 раз(и) в 95 повідомленнях
|
Спрошу знатоков( сезон воды закрыл готовлюсь к смазкам) получил в подарок такой флакон...от стоматолога...Никто не пробовал? Стоит ли его применять как быстрое масло?
|
|
|
|
|
#802 |
|
Реєстрація: 24.04.2012
Звідки Ви: Питер
Дописи: 246
Дякував: 531
Дякували 326 раз(и) в 95 повідомленнях
|
смазка
Вроде здесь...
|
|
|
|
|
#803 |
|
Реєстрація: 06.03.2011
Звідки Ви: Київ
Дописи: 8.255
Blog Entries: 19
Дякував: 7.667
Дякували 13.320 раз(и) в 3.940 повідомленнях
|
Многие используют масло для стомат-турбин. В большинстве случаев по инфе с форумов, название масла - Pegasus.
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
Акс (24.11.2013)
|
|
|
#804 |
|
Реєстрація: 06.03.2011
Звідки Ви: Київ
Дописи: 8.255
Blog Entries: 19
Дякував: 7.667
Дякували 13.320 раз(и) в 3.940 повідомленнях
|
Чего-то туплю и не могу найти оф сайт конторы basszone (только их [[Ссылки только членам профсоюза. ]), которые выпускают тюнинг деталюшки к катушкам.
Где их оф сайт с перечнем продукции? Только в Лицокниге? Прикольные у них [[Ссылки только членам профсоюза. ] |
|
|
|
|
#807 |
|
Отзывы пользователей - достойная внимания вещь, а "гаражное" изготовление не должно смущать. Многие гиганты в своих отрослях так начинали.
|
|
|
|
|
|
#808 |
|
Реєстрація: 06.03.2011
Звідки Ви: Київ
Дописи: 8.255
Blog Entries: 19
Дякував: 7.667
Дякували 13.320 раз(и) в 3.940 повідомленнях
|
Да меня и не смущает
Я их увидел на катухе домового в продайке. Заинтересовался. Вот и хочу узнать от куда ноги растут. Но чет слды только на аукционах и в лицокниге.
|
|
|
|
|
#809 |
|
Реєстрація: 21.11.2013
Звідки Ви: г.Киев
Дописи: 17
Дякував: 14
Дякували 0 раз(и) в 0 повідомленнях
|
Совет
Привет всем, рубята), подскажите, где в Ураине можно приобрести подшипники BOCA bearings для Шимано скорп, 1501 XT??:?
|
|
|
|
|
#811 |
|
Реєстрація: 21.11.2013
Звідки Ви: г.Киев
Дописи: 17
Дякував: 14
Дякували 0 раз(и) в 0 повідомленнях
|
Что за барахолка???
|
|
|
|
|
#813 |
|
Реєстрація: 23.07.2010
Звідки Ви: Украина, Сумы
Дописи: 1.488
Дякував: 2.271
Дякували 1.111 раз(и) в 581 повідомленнях
|
|
|
|
|
|
#814 |
|
Реєстрація: 21.11.2013
Звідки Ви: г.Киев
Дописи: 17
Дякував: 14
Дякували 0 раз(и) в 0 повідомленнях
|
12
|
|
|
|
|
#815 |
|
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Lviv, Ukraine
Дописи: 264
Дякував: 1.423
Дякували 472 раз(и) в 154 повідомленнях
|
MC Spool for ScorpionXT1501
Примітивний спосіб напресування 4-х пінового гальмівного блоку на полегшену шпулю від "Avail". Можливо комусь пригодиться.
Спробую описати процес який сам по собі не складний, але вимагає акуратності і відчуття міри. Отже, важливо при закріплені торцевих головок в комплексі з шпулею і гальм. блоком виставити таким чином, щоб внутр. частина цих головок не дотикалася штоку і максимально центрувалася на шпулі з одного боку і блоку з іншого. Крім того, при напресуванні важливо з відчуттям дозув. сили крутити ручку тисків, щоб не продавити пластиковий блок нижче посадочного місця(характерне потовщення на штоку шпулі). Отже, я часто знімав і перевіряв візуально після легенького прокруту- ставив на місце в тиски і все заново. Коронка блоку має сидіти врівень з мет. виступом на шпулі, що вказує на завершення процесу. Використовував торцеві головки(як оптимальні) подовжена і коротка №7;№9. Можна використати і різноманітні трубки відповідних діаметрів головне, щоб вони були ідеально торцовані("в центрах"-на верстаті) з обох боків. Невідповідність паралельних площин може бути причиною перекосу коронки гальм. блоку при напресуванні. Це важливий момент і не варто ним нехтувати. Нижче подані фото у процесі доповнять вищесказане. З пов.
|
|
|
| 4 користувачів подякували |
|
|
#817 |
|
Реєстрація: 12.01.2010
Звідки Ви: Lviv, Ukraine
Дописи: 264
Дякував: 1.423
Дякували 472 раз(и) в 154 повідомленнях
|
Немає за що перепрошувати.
Можливо ваша правда, але я це проробляв вперше і не ризикнув. Зламати пластиковий блок(без армованого мет. кільця) при недешевій вартості комплекту загалом це занадто. Не можу собі дозволити експерименти нажаль. Поділився власним досвідом, оскільки викладеного тут відповідного процесу не знайшов. З пов.
Востаннє редагував RAT: 27.11.2013 о 16:49. |
|
|
|
|
#818 | |
|
Реєстрація: 08.10.2008
Звідки Ви: Бориспіль
Дописи: 1.886
Blog Entries: 22
Дякував: 465
Дякували 1.428 раз(и) в 606 повідомленнях
|
Цитата:
. Ну тут не енциклопедія, якщо чогось не знайшов - можна запитати
|
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
RAT (27.11.2013)
|
|
|
#819 |
|
Реєстрація: 05.04.2011
Звідки Ви: Ужгород
Дописи: 3.395
Дякував: 2.175
Дякували 6.947 раз(и) в 1.670 повідомленнях
|
Освежу темку...провел любопытное взвешивание
шпуль под свой Моноблок.Исходные данные пустых шпуль: RC002(красная)-12.5г,родная с подвижным инд.-15г, мелкая 105 от CV-X(доработал ось.чтобы поставить подш. 4мм и укоротил индуктор на 2мм) с черным индуктором--18г. А со шнуром---отакэ
|
|
|
| 6 користувачів подякували |
Dohtur78 (28.11.2013), dyak (28.11.2013), makson777 (02.12.2013), vovashka7611 (02.12.2013), Егорик (29.11.2013), Сергей2505 (29.11.2013)
|
|
|
#820 |
|
Реєстрація: 11.04.2013
Звідки Ви: Минск
Дописи: 314
Дякував: 211
Дякували 234 раз(и) в 95 повідомленнях
|
И скажи что шнур один и тот же и одинаковое количество намотки.??
|
|
|
|
|
|
|