|
![]() |
<Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> |
Моторы из Китая Парсун, Фишер, Сейл и прочие. Эксплуатация, Ремонт, Тюнинг. |
![]() |
|
Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#501 |
Реєстрація: 06.09.2018
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 44
Images: 2
Дякував: 36
Дякували 14 раз(и) в 10 повідомленнях
|
Ув. владельцы данного агрегата! Мучает последнее время мысль о установке на наш моторчик генераторной катушки для питания эхолота (7TI) с меньшим АКБ (7Ah). Есть ли резон, может кто-то устанавливал? Поделитесь опытом пожалуйста!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
Доброго дня. Маю Барк 310 + парсун 2.6 , дно плоске, киль відсутній, максимум щи витискав 8 км\год. Чи є сенс переходити на парсун 5.8 , дехто пише що швидкість збільшиться до 15-20 км.год, але при двух рибака максимум 10 км.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 |
Реєстрація: 14.10.2006
Звідки Ви: Киев, Лесной.
Изготовление и обслуживание аквариумных систем.
Дописи: 1.312
Images: 2
Дякував: 1.643
Дякували 5.284 раз(и) в 405 повідомленнях
|
от вас зависит имеет смысл или нет.
петёрка позволит ходить на глиссе в одного. это сильно расширяет возможности на рыбалке. вдвоем будет немного быстрее чем 2.5. если оба лёгкие, то облегченная нднд может вывести вас на глис. |
![]() |
![]() |
![]() |
#505 | |
Реєстрація: 06.09.2018
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 44
Images: 2
Дякував: 36
Дякували 14 раз(и) в 10 повідомленнях
|
Цитата:
Мой вес-100, отца - 60 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
Чи є різниця між цими моторами у виконанні 2013 року та 2016 чи 2017.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
Так є сенс купувати 5.8 для Барка 310 з жорстким дном, чи підзбирати, знайти хто буде продавати (це теж не легко) та взяти 9.8 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 |
Реєстрація: 07.06.2012
Звідки Ви: Чернигов
Дописи: 394
Дякував: 9.736
Дякували 575 раз(и) в 65 повідомленнях
|
Юль Если лодка с килем, тогда лучше 9.8 л.с. Если слань, не вижу смысла брать больше 6 сил. У самого был Барк. 310 слань, купил слань- книгу и стрингера. Лодка побежала, но для двоих 6 сил маловато.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#509 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
Все атки взяв 5.8, На даний час вистачить.
Але питання як його поєднати з Барком 310. Переміряв нога у мотора 420мм, у барка транець 320мм. Щоб залишити 20-30мм ноги у воді потрібно піняти транець 70-80мм. Для яких тоді моторів придуманий даний Барк. Невже такі власники так і піднімали мотор? |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Реєстрація: 07.06.2012
Звідки Ви: Чернигов
Дописи: 394
Дякував: 9.736
Дякували 575 раз(и) в 65 повідомленнях
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 | |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
Цитата:
У мене з двох простих фанер (покритих фарбою пару шарів), 250х300мм товщиною по 10мм, між ними доска 20мм. Під 2.6 ходив нормально. Зараз прийдеться підняти його на 30мм. і трішки лякає мене чи не хрусне це все під мотором 5.8. на повному газу. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Реєстрація: 06.09.2018
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 44
Images: 2
Дякував: 36
Дякували 14 раз(и) в 10 повідомленнях
|
Имел печальный опыт: надставка была сделана из ОСБ - под 3.6 ходили без проблем. Взял у кума попробывать 5.8 - только отец дал газку и моторчик тю-тю (так и не нашли ;( ) Делайте один раз!!! и обязательно страховочный тросик!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#515 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
ну 10мм фанери це не 10мм ОСБ. Але всерівно якийсь страх присутній.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 |
Реєстрація: 14.10.2013
Звідки Ви: Черкассы
Дописи: 315
Дякував: 633
Дякували 990 раз(и) в 75 повідомленнях
|
У кого даний мотор і човен Барк 310, на яку висоту ви піднімали транець?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Реєстрація: 16.02.2014
Звідки Ви: Varva
Дописи: 10
Дякував: 1
Дякували 0 раз(и) в 0 повідомленнях
|
Кто подскажет какой внутренний диаметр главного топливного жиклера в наших моторах?
========================== Да,по ходу форум умер , печаль. Востаннє редагував vanomal: 05.08.2021 о 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|