| 
 |  | |||||||
| <Отчеты> | <Барахолка> | <Общалка, Объявления> | <Галерея> | <<Дневники>> | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Родбилдинг (Rodbuilding) 
 | 
|  | 
|  | Параметри теми | Параметри перегляду | 
|  19.09.2022, 00:03 | #461 | 
| Реєстрація: 02.07.2006 Звідки Ви: Київ 
					Дописи: 586
				 Дякував: 13 
		
			
				Дякували 294 раз(и) в 63 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				St.Croix Wild River 76L
			 
			
			Таки збулася мрія  | 
|   |   | 
| 4 користувачів подякували | 
			 Hucho Hucho (03.10.2022), oleh007 (03.06.2023), RYUCHA (01.10.2022), Ліквідація за власним бажанням (19.09.2022) | 
|  19.09.2022, 00:07 | #462 | 
| Реєстрація: 02.07.2006 Звідки Ви: Київ 
					Дописи: 586
				 Дякував: 13 
		
			
				Дякували 294 раз(и) в 63 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				NFC FW662
			 
			
			Ці бланки та спінінги на них в різні часи маркувалися з різним верхнім тестом, як до 5-ти, так і до 9-ти грам. З моїм прийшов деколь 5/16 унції, як і в 702-го. Але поширений 702-й на голову потужніший за цей 662, так що 3/16 для нього було б більш коректним тестом... А так бланк супер...
		 | 
|   |   | 
| 2 користувачів подякували | 
			 oleh007 (03.06.2023), Ліквідація за власним бажанням (19.09.2022) | 
|  19.09.2022, 00:11 | #463 | 
| Реєстрація: 02.07.2006 Звідки Ви: Київ 
					Дописи: 586
				 Дякував: 13 
		
			
				Дякували 294 раз(и) в 63 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				St.Croix Legend Elite 66L
			 
			
			Чітка джигова Легенда, зібрана для човна, котрим нема коли користуватися, човном в смислі...
		 | 
|   |   | 
| 7 користувачів подякували | 
			 Hucho Hucho (03.10.2022), Lüdwig (26.04.2023), oleh007 (03.06.2023), RYUCHA (01.10.2022), tosi (19.09.2022), Valik (20.09.2022), Ліквідація за власним бажанням (19.09.2022) | 
|  19.09.2022, 00:15 | #464 | 
| Реєстрація: 02.07.2006 Звідки Ви: Київ 
					Дописи: 586
				 Дякував: 13 
		
			
				Дякували 294 раз(и) в 63 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				St.Croix Avid 66UL
			 
			
			Мусив переробити свій нелюбимий Avid, так як ніхто його не схотів відкупити. Було здерто весь лак, бланк відполіровано. Встановлено самі легкі рекойловські кільця. А кінчик в тюльпані додатково обтяжений намоткою із ніхромового дроту. Щось з нього таки вийшло, точно не таке як було...
		 | 
|   |   | 
| 3 користувачів подякували | 
|  21.09.2022, 02:22 | #465 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
			
			St.Croix 3S56ULF2
		 | 
|   |   | 
| 11 користувачів подякували | 
|  05.10.2022, 09:49 | #466 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
			
			Banshee BNBC-711M
		 Востаннє редагував Temmy4: 11.10.2022 о 08:14. | 
|   |   | 
| 11 користувачів подякували | 
|  09.10.2022, 22:52 | #467 | 
| Реєстрація: 11.04.2006 Звідки Ви: м.Львів 
					Дописи: 2.276
				 Дякував: 450 
		
			
				Дякували 3.937 раз(и) в 611 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				Evergreen Squidlaw "The Magnumjerk 84MH"
			 
			
			попросив товариш переробити вічнозелену кальмарову вудку, під моцний кастинговий джерк   була в гумі і пластику, тепер корок і ріг буйвола   | 
|   |   | 
| 13 користувачів подякували | 
|  15.10.2022, 13:31 | #468 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
			
			Black Swan 7'11", 2-10gr.
		 | 
|   |   | 
|  16.02.2023, 13:24 | #469 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				NFC FW 702-2
			 
			
			Кленовий кап, тон, лак
		 | 
|   |   | 
|  25.04.2023, 13:53 | #470 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				JS Company SSOCHI N M3
			 
			
			Перевдягнення JS у стрімовий концепт. Кленовий кап, тонування, лачення. Слонячий триггер. | 
|   |   | 
|  04.05.2023, 11:34 | #471 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				Matagi T-Russell AURIGA AREA-II TR60 ACS-XUL
			 
			
			Моє улюблене .  Нестандарт. Тополиний кап, тон, матовий лак. Торзайти. Якби не одночастник, віджав би в замовника..... | 
|   |   | 
|  30.05.2023, 17:21 | #472 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				SLATE S6010 IMX
			 
			
			Максимально натуральний обвіс: Бакаут( залізне дерево), дуже міцне, не потрибує додаткового захисту Венге із захистом, що зберіг природність тактильну та візуальну Буйвол Титанові тріми Puhrods Поліамідові елементи тримача Торзайти Бронік від Виктор Рубан-Задольский | 
|   |   | 
| 11 користувачів подякували | 
|  29.07.2023, 21:38 | #477 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
			
			NFC SB 724-1(X-Ray LMX)
		 | 
|   |   | 
|  24.09.2023, 17:27 | #479 | 
| Реєстрація: 11.04.2006 Звідки Ви: м.Львів 
					Дописи: 2.276
				 Дякував: 450 
		
			
				Дякували 3.937 раз(и) в 611 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				Suzuki RXF-16lb-702
			 
			
			нічого нового    | 
|   |   | 
| 11 користувачів подякували | 
|  29.12.2023, 22:53 | #480 | 
| Реєстрація: 10.05.2012 Звідки Ви: Київ ,Дарниця 
					Дописи: 367
				 Дякував: 467 
		
			
				Дякували 3.498 раз(и) в 195 повідомленнях
			
		
	 | 
				
				Matagi TR53 Super Head Water-4
			 
			
			Стрімовий тревел на оновленому бланку Кап морелі не стаб. Максимально на скільки можливо при умові контакту із водою, збереження тактильної природності. Востаннє редагував Temmy4: 01.01.2024 о 16:49. | 
|   |   | 
|  | 
|  | 
| Параметри теми | |
| Параметри перегляду | |
| 
 |  | 
 
 
