Перегляд одного допису
Старий 21.09.2012, 16:11   #1661
Vasil'
 
Аватар для Vasil'
 
Реєстрація: 03.04.2006
Звідки Ви: Київ, Троя
Дописи: 2.288
Blog Entries: 2
Дякував: 5.473
Дякували 3.606 раз(и) в 1.060 повідомленнях
Цитата:
Допис від Snake Переглянути допис
Ну, 11 в среднем по городу как-то маловато даже, для 2 л. мотора..ТУРБО??? итакой маленький расход...(( мну 1.6 атмо 16 клапанов 115 л.с. - расход трасса 120 км/ч - 7,5, смешанный цикл 8,5, город с пробками- 10-ть, зимой +1л, до отсечки не стреляю, так до 3-х тыс и переключаю на повышенную, 6-й пердачи реально не хватает, просто мотор с мальньким объемом приходится "крутить" для комфортной езды - благо хоть передачи длинные..)Вроде как есть Форик 2л с турбиной низкого давления, ок. 174 кобылок(как помне так очень даже хватит), у тебя такой??? с улиткой делал что-нибудь??...По з/ч так каяба и так стоит с завода на многих японских авто, ну или токико...Насчет замены ремня - это наверное ценник с работой???(ремень SUN и ролик KOYO - кстати тоже есть оригинал для многих японцев)
да, турбо 174 коней. 11л/100 став як півроку назад, коли почистив всю паливну систему і замінив свічі, і почав трохи меньш агресивно їздити (до 3000об/хв і переключаю), до того був 12-13.

ні, за ГРМ ціна без роботи (робота десь приблизно 100уе), роліків в мене 5 штук. На СТО де обслуговуюсь (наче не нагріваються на мені бо ціни їхні порівнюю з Екзістовскими-10% скидка, то на СТО давали навіть трохи кращі) пропонують ставити ремінь фірми Gates + ролики якраз десь за такі гроші (1750грн), а от на іншому СТО пропонували БОШ з роликами за 2200грн. На що мій кум, який шарить в авто непогано (працює вже років 6-7 на КІА моторс майстром і сам катається довго на Форіку) сказав БОШ не ставити, бо типу гівно.

а "улитка" це шо?
Vasil' зараз поза форумом