Перегляд одного допису
Старий 17.07.2012, 20:40   #8
iva
 
Реєстрація: 15.01.2008
Звідки Ви: десь трохи нижче Києва :)
Дописи: 542
Сказал(а) спасибо: 2.357
Поблагодарили 2.705 раз(а) в 283 сообщениях
Цитата:
Допис від grigorij Переглянути допис
...Ушатали вы его капитально.
Що ви маєте на увазі під "ушатали". Свідомо угробив, на всій дурі вилітав на берег/лід, збергав цілий рік під відкритим небом? Абсолютно нормальна експлуатація. Зберігання є вільне місце в гаражі, а в зимку - теплий і сухий підвал. У мого знайомого є човник 3,5м виробник "Урицкого 2", ганяє років з 5 під suzuki dt30 і на транці немає жодної тріщинки, а сам потертий і пошкрябаний і нічого. А тут кілька незначних подряпин і фанера насмоктала стільки води, що тріснула мов стиглий кавун. Більше того, в усіх місцях контакту з мотором транець був захищений додатковими накладками з тексторіту. А тут одразу заявки "ушатали".
Щойно сходив у гараж, ще раз оглянув і більше схиляюсь до думки, що тут трохи не та фанера. Я бачив багато різних ПВХ човнів, але з таким зустрічаюся вперше.
Ми ж здається купуємо човни щоб ходити на них, а не берегти як кришталеві лебеді і колоски у сервантах.
Висушим, підрихтуєм, пофарбуємо і вперед у відпустку .

P.S.: grigorij без образ.

to Maystrenko
Дякую за пораду. А з чого їх робити: дерево (дуб,...), фанера (сорт), інші матеріали? Сам схиляюсь до дуба. Років п'ять назад ставив чопки у старому водогоні, до цих пір стоять. Та і заготовки цього діаметру якраз є.

Востаннє редагував iva: 17.07.2012 о 20:54.
iva зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням