Перегляд одного допису
Старий 17.03.2012, 14:35   #502
Юрій
 
Реєстрація: 08.08.2009
Звідки Ви: Львів
Дописи: 16
Дякував: 79
Дякували 68 раз(и) в 11 повідомленнях
Цитата:
Допис від DracoZur Переглянути допис
Юрий! Вы совершенно правы, но только в концепции полностью отсеченного ресивера от ствола! Заднее кольцо поршня и шток необходимы для разгрузки поршня в режимах мин. и макс. боя!
""1. Певну "силу розрідження" що створюється заднім рез. кілечком на поршні Ви тут-же нівелюєте протилежною дією Штока (3Кг.Пружина + ресиверний тиск на шток)."" - це нівелює розгрузку поршня, бо шток відштовхує поршень від задньої стінки запоршневої камери - це рівноцінно ліквідації розрідження - незалежно від режиму (так мені бачиться).
Цитата:
Допис від DracoZur Переглянути допис
Кільцевий вентиль зовсім тоді зайвий (його роль і так сумнівна...) --- Работу кольцевого клапана резьбы ствола хорошо видно при прогонке поршнем масла через клапан в режиме отсечения ствола при несобранном ружье! С ув. Захар!
Спочатку Так! і то через це, що шток піджатий пружиною в 3кГ.
Як тільки заднє Рез.кілечко поршня пройде отвори кільцевого вентиля - Вам прийдеться в кінцевій фазі заряджання тиснути на гарпун з Значно більшим зусиллям і, тим самим, значно підвищити тиск повітря у повітряно-масляній суміші з усіма наслідками.
Юрій зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням