Цитата:
Допис від Юрій
Привіт Захаре!
Безсумніву дуже цікаво, але ...:
1. Певну "силу розрідження" що створюється заднім рез. кілечком на поршні Ви тут-же нівелюєте протилежною дією Штока (3Кг.Пружина + ресиверний тиск на шток). Це означає, що заднє рез. кілечко - Зайве! А, замість "штоко-клапана" просто залишити легкопідпружинений клапан для перепускання в ресивер Всієї повітря-масляної суміші!
Думаю, що Кільцевий вентиль зовсім тоді зайвий (його роль і так сумнівна...)
2. Конструкція допускає певний остаточний (після заряджання з закритим регулятором) повітряний, чи повітряно-масляний об'єм, що перебуває під тиском Р= Рресив.+ Рвідкривання перепускного вентиля, - що, так чи інакше, створить стартовий тиск на поршень (Переднє рез. кілечко) і для початку вистрілу і для "гавайки"  !
-------------------------------------
|
Юрий! Вы совершенно правы, но только в концепции полностью отсеченного ресивера от ствола! Заднее кольцо поршня и шток необходимы для разгрузки поршня в режимах мин. и макс. боя!
Кільцевий вентиль зовсім тоді зайвий (його роль і так сумнівна...) --- Работу кольцевого клапана резьбы ствола хорошо видно при прогонке поршнем масла через клапан в режиме отсечения ствола при несобранном ружье! С ув. Захар!