Перегляд одного допису
Старий 11.04.2011, 17:47   #47
mikle
 
Реєстрація: 13.10.2009
Звідки Ви: Днепропетровск
Дописи: 435
Дякував: 180
Дякували 123 раз(и) в 73 повідомленнях
Цитата:
Допис від iva Переглянути допис
Не претендую на істину, але не потрібно так категорично «хаяти» brig.
Ви покажіть краще, який ПВХ не боїться каміння, бетонного берега, шматка арматури, пісок, тощо. Хайполон не обговорюємо. Протягніть човна по бетонному берегу і подивіться, в районі транця, що з того вийшло. Акуратніше потрібно. Здуру можна «багато чого» зломати.
Якщо виробник обрав цей матеріал, то він на щось розраховує. Якщо він буде халтурити, то це відразу відіб’ється на обсязі проданого товару не тільки в Україні, але і за кордоном. А в умовах «кризи», кожен клієнт важливий.
Спершу потрібно було б порівняти статистику продажів, проаналізувати позиціонування товарів і визначити ступінь впливу якості (і походження) матеріалів, а потім робити висновки.
Я є щасливим власником brig b310 (чотири роки) і нічого особливо поганого не скажу про нього. Так є подряпини, у кожної своя історія. Одну спіймав на гостому чорноморському камінні, іншу на арматурині під самим берегом, а дрібні і не рахую. Кілька проколів залишили судаки. Форсував старий і молодий лід, але на рожон не ліз. Човен ще бойовому стані.
Так на кого бочку котити після цього: на власну необережність чи на якість ПВХ?
Я так полагаю, что n-ik хаял Динго, а Вы описывали Балтик. Но это такое. Согласен по сути, продырявить можно, что хочешь по неосторожности и легкомыслию. Кстати, C-ZAR - очень правильно поступил, что не таранил лед. Лодку надо беречь. Тут уже столько писалось, что толще не всегда надежнее, но видно зря. А еще лучше вообще кастрюлю вместо надувахи использовать. Там можно и по льдинам и по берегу и по камешкам. И весит она много - грех жаловаться.
mikle зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням