Цитата:
Допис від Виталикм
... как на морозе, околевшими руками собирать-разбирать лодку, с задубевшим ПВХ и примёрзшими сланями...бррр  ...
|

Згадав як у минулому році закривав сезон. Останній виїзд святе діло. Домашні вже ледве «не злим тихим словом», натякали – сиди дома. Проте, як кажуть в народі «була б пляшка, а привід знайдеться», головним аргументом виступила нагальна потреба законсервувати мотор на зиму, з детальним описанням всіх регламентних процесів та страшними наслідками, якщо це не зробити. Домашні пройнялися і відпустити. Приїхали, зібрали човен, одяглися, скинули на воду, проте щось не заводиться. Хоча й залив дорогий з присадками бензин green від укртатнафти, сподіваючись, що в таких умовах мотору буде краще. На вулиці, на відчуття, мінус 6, (в реальності було мінус 9). Заводили довго, заведемо попрацює глохне. Краще б я звичайного 95 залив. Нарешті завели, прогріли і полетіли на точку. Доки їхали покрилися льодом (бризки, йшли проти вітру), приїхали, буквально повипадали з човна у воду не змінюючи положення тіла і сиділи доки «не відмерзли». Потім зброю в руки і на пошуки. Мотор не глушили, боялися, щоб нічого не примерзло чи взагалі не заведемо, бо до точки висадки було далекувато. Доки йшли назад, знову обледеніли, впали у воду «відігрілись» швиденько законсервували мотор, спустили балони і повисмикували стрінгера, щоб пайоли не по примерзали. І перевдягатися. Все робилося у рукавицях, бо позбивати пальці нараз.
З досвіду. Дуже часто новачки, при розбиранні човна, часто спускають і кіль. Цього робити не потрібно. Надутий кіль підпирає пайоли і їх легше витягти з пазів.