Перегляд одного допису
Старий 19.10.2010, 14:12   #442
iva
 
Реєстрація: 15.01.2008
Звідки Ви: десь трохи нижче Києва :)
Дописи: 542
Дякував: 2.361
Дякували 2.705 раз(и) в 283 повідомленнях
Полювання по руслу та коло нього в ночі поблизу населених пунктів.
Навіть не знаю з чого почати. Мабуть розпочну з викладення ситуації, а потім коментарі думки.
Постійні пошуки перспективних місць привели мене на нову точку. Місце багатообіцяюче, русло мов би роздвоюється (основне 10 м рукав 6-8 м) по середині мілина (3 м) з поступовим спаданням, рельєф - невеликі кущі «судачок трави», лопухи, ямки, перекати. Це місце знаходиться трохи нижче одного з міст (населеного пункту, саме місце як таке не важливо, таких точок десятки). Десь приблизно о півночі я кидаю якір, виставляю маячок (жовте постійне світло) і пішов пірнати. Річкова вода, на відміну від морської «тиха», будь який сторонній звук одразу заставляє відповідно реагувати. Десь за хвилин 10-15 я почув шум працюючого мотора. Випірнув, подивився навколо нічого нема, в далині світилися вогні міста (населеного пункту) і продовжив пірнати, за якихось 5 хв., шум роботи мотора став більш чітким. Випірнув, дивлюся і бачу з далеку світло фари-шукача, хтось активно щось шукає. Ну думаю, попавсь рибінспекція чи водна міліція. Хоча риби не і було, проте проблем можна було б і без неї набратися. Я швиденько заскакую в човен, вимикаю маячок, майже лежачи в човні завожу мотор і потихеньку іду під берег (мотор 4-х тактний, на малих обертах тихо працює). Відійшовши на значну відстань обертаюсь і тихо ох****ваю ….. по основному судовому ходу йшов здоровенний ТЕПЛОХІД (розмірів з "Червону Руту"). То була не просто фара-шукач, а прожектор, то були не вогні населеного пункту, а світло кают.
Добре, що я в цей час не поліз на обстеження завалу по руслу (а там частенько щось зустрічається).
Потім розмірковуючи, чому він так активно світив у всі боки фарою-шукачем, прийшов до висновку. Що його міг дезорієнтувати мій жовтий маячок (два потоки світла по 120 град. вперед і назад, по боках видно лише не слабо помітне жовте світло) човен гойдаючись на хвилях, міг створити ефект мигання. На даній ділянці річки стояв лише бакен лівого берега (жовте світло), а бакен правого берега (червоне світло) був доволі далеко. І такий різкий поворот посередині річки не узгоджувався з картою-лоцій. Хто зна? Добре що все гарно скінчилося. А то б уранці написали в газетах, підводний терорист посадив круїзний лайнер на мілину.
Висновки: змінити колір маячка, встановити на виносній штанзі топовий вогонь, уважно слухати воду і прибиратися геть при появі подібних шумів.

P.S.: Я їх в день вже сто років не бачив, а тут вночі
iva зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
26 користувачів подякували
Свернуть/Развернуть список благодарностей