Цитата:
	
	
		| 
					Допис від iva  На провокації не реагую   . Тут (поверхом вище) на цю тему скільки списів переламано, що іноді і на форум заходити страшно. Хоча є і позитивні наслідки "форумних баталій" - finval 440 i 470.
 
За всі ПВХ підписуватися не буду. Тільки за своє болото. 
Якщо коротко, то визначальною рисою серії baltik є велика кілеватість і збільшений діаметр балона. Як результат човен втрачає у швидкості, але набуває гарні транспортні якості. Хоча, якщо порівнювати із металевими корпусами, ці переваги суто умовні. Проте таке порівняння буде некоректне. | 
	
 Я этажом выше не был 

 не в курсе баталий. Просто обычно именно килеватость и подразумевают под мореходностью (небезосновательно). Однако килеватость лишь означает что необходима бОльшая мощность чтобы вывести корапь на глиссаду (сопротивление больше). А как сопротивление преодолено, так наоборот, килеватый корпус лучше на бОльших скоростях. Он управляется, в отличие от плоскодонки, которая идет на "пятке" мотора 
