Перегляд одного допису
Старий 24.03.2010, 22:42   #1
DSH
 
Реєстрація: 14.02.2007
Звідки Ви: Укр
Дописи: 91
Дякував: 22
Дякували 41 раз(и) в 25 повідомленнях
ПРИГЛАШЕНИЕ НА ВОДНОМОТОРНЫЙ ПРАЗДНИК

ЗАПРОШУЄМО ВСІХ БАЖАЮЧИХ

ПРИ ПІДТРИМЦІ
ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ТА ЗА СПРИЯННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ФЕДЕРАЦІЇ
ВОДНО-МОТОРНОГО СПОРТУ УКРАЇНИ

ВОДНО-МОТОРНЕ СВЯТО «ДЕНЬ ЧОВНЯРА»
В ПРОГРАМІ ГОНКА НА ЧОВНАХ ТА КАТЕРАХ «ПІННЕ КІЛЬЦЕ»

26 червня 2010 р. Затока Оболонь, Київ

Технический спонсор - компания "SPAS" (КАНИ)
Информационный спонсор - телекомпания КРТ
Командное участие - 3 команды фирм-производителей Украины


---------- Добавлено в 22:34 ---------- Предыдущее сообщение было написано в 22:23 ----------

ПРОГРАММА и подробности
Для популяризації водно-моторного спорту і відродження традицій
здорового та активного відпочинку на воді, планується проведення
некомерційної соціально орієнтованої акції (свята) у вигляді видовищного
і динамічного шоу на воді і на березі - «Водно-моторне свято».

Метою заходу є:
1. Популяризація водно-моторного спорту – для привернення уваги молоді
до водно-моторного спорту і виховання спортивної зміни, виховання фізично і морально здорового молодого покоління, вільного від наркотиків та алкоголю.
2. Популяризація водного туризму та відпочинку на воді - для залученя уваги до екологічних проблем та організації громадського руху і допомоги в Їх вирішенні, для виховання культури відпочинку на воді і дбайливого поводження з природноим середовищем.
3. Популяризація водних транспортних засобів - для розвитку вітчизняного ринку виробництва човнів і його інфраструктури і, як наслідок, ринку нових робочих місць, для розвитку водномоторної руху і поповнення його рядів.

Організаційний комітет:
Громадська організація «Спілка Човнярів Київщини»;
Український мариністичний журнал «Шкіпер»;
Суднобудівна компанія «WATER TEAM».

Акція проходить за підтримки Федерації водно-моторного спорту України.

Програма заходу:

1. Урочиста церемонія відкриття.
• Виступ представників держадміністрації;
• Виступ представників НФВМСУ;
• Виступ представників громадської організації «Союз човнярів київщини»;
• Виступ представників суднобудівної компанії «WATER TEAM»
• Виступ головного редактора маріністичного журналу «Шкіпер»;
• Виступ спортсменів-водномоторників і тренерів, ветеранів спорту;
2. Презентація спортивних човнів та команд-участників чемпіонату світу (у липні 2010 р. у Києві).
• Показовий заїзд на дистанції ;
3. Презентація водно-спортивного клубу та дитячої водномоторної спортивної секції.
4. Змагання водно-моторників любителів на судах народного споживання (перегони «Пінне кільце»).
У перервах між заїздами:
• Дефіліада човнів і катерів;
• Конкурс фотографій на човнярську тематику;
• Показові виступи на аквабайках, вейкбордах, водних атракціонах;
5. Показові виступи судомоделістів.
6. Урочиста церемонія нагородження переможців.
7. Музичне шоу, на сцені рок-группа «БРЕДБЕРІ»,фейєрверк, фуршет.

Сподіваємося на підтримку та допомогу в організації свята «День човняра» як з боку Міністерства у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерства транспорту, так і всіх зацікавлених у розвитку спорту та активного відпочинку організацій та приватних осіб.


Контакти з Оргкомітетом та реестрація учасників
www.rop.in.ua
boatlab@voliacable.com
067-506-4075
067-506-3552

---------- Добавлено в 22:42 ---------- Предыдущее сообщение было написано в 22:34 ----------

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ГОНКИ

Загальні положення
Оргкомітет проводить щорічну гонку «Пінний Слід» (далі - гонка) на моторних човнах і катерах серійної та аматорської побудови. Мета гонки - популяризація в Україні водно-моторного спорту та активного відпочинку на воді, проведення видовищного і динамічного шоу на воді.
До складу Оргкомітету входять - Федерація водно-моторного спорту України, «Спілка Човнярів Київщини», компанія «Water Team», журнал «Шкіпер».
Для забезпечення гонки Оргкомітетом можуть створюватися Служба Гонки, Комісія Гонки, Бригада Суддів і Технічна Служба, разом іменовані Організатори (Співорганізатори).
Розподіл човнів на класи
Встановлюється наступний розподіл човнів на класи:
ЧОВНИ - моторні човни довжиною від 3 до 5 м і / або з двигунами до 90 л.с.
КАТЕРИ - судна довжиною понад 5 м і / або з підвісними і стаціонарними двигунами від 90 до 200 к.с.
Примітки: Рішення про віднесення човнів до класів, зміна / зняття класів приймаються Оргкомітетом.

Місце та умови проведення гонок
Місце проведення гонки – Затока Оболонь.
Дистанція - кільцева з 3 буями. Відстань між буями 0,5 км (або коло 1500м). Схема додається.
Заїзди проводяться за класами. Тривалість заїзду 5-10 кіл у залежності від класу.
Спуск на воду здійснюється командами самостійно за межами акваторії перегонів. Човни підходять до табору гонок по воді і розміщуються у вказаному Службою Гонки місці - на базі човнів.
Рух на дистанції під час гонок і тренування дозволяється тільки проти годинникової стрілки. Заїзди проводяться за класами. Допустима кількість човнів, одночасно знаходяться на дистанції під час гонок в кожному класі, не більше 5. Вся необхідна інформація учасникам буде озвучуватися по мікрофону.

Участники, база гонок, база лодок.
Учасники організовані в команди. До складу команди входить 1 пілот і не більше 3 офіційних членів команди.
Кожен пілот допускається до участі в гонці тільки в одному човні в одному класі. Після подачі заявки зміна пілотів не допускається. Кожному пілоту видається жетон пілота, членам команди - бейджи.

На базі човнів дозволяється присутність тільки пілотів та членів команд. Територія бази човнів охороняється службою гонки. Вхід на територію бази човнів здійснюється за перепустками (жетони і бейджи команд)


Групи підтримки команд, гості та глядачі, розміщуються на вільній території табору гонки.

Контроль човнів
Контроль човнів і збори пілотів проводиться Оргкомітетом в присутності пілотів в день заїзду. Особиста присутність пілотів обов'язкова. Кожен пілот зобов'язаний мати шолом, рятувальний жилет, водійські права і судновий квиток. Кожен човен повинен відповідати вимогам безпеки плавання відповідно до Правил судноплавства внутрішніми водними шляхами України. Човен повинен бути обладнаний чекою екстренної зупинки двигуна. Команди розміщують на обох бортах човна гоночні номери та іншу інформацію, надану Організаторами до проходження процедури контролю.

Безпека гонки, особиста безпека
Безпека під час проведення гонки підтримується відповідними службами гонки.
З метою забезпечення особистої безпеки пілот зобов'язаний мати рятувальний жилет, і жетон пілота з прізвищем, ім'ям, групою крові, резус-фактором і проставленим гоночним номером човни.
Перед гонкою пілоти в будь-який момент можуть бути піддані контролю на вміст алкоголю в крові. У разі відмови від проходження контролю, або при його позитивному результаті, пілот знімається з гонки і видаляється з табору гонки.
Всі пілоти повинні бути застраховані на час проведення гонки від випадків заподіяння шкоди життю або здоров'ю собі та / або третім особам.

Пілот повинен передбачити вихід з гонки без створення перешкод іншим учасникам гонки.
Пілот човна, що втратив хід, або можливість управлятися, повинен негайно подати аварійний сигнал - встати в човні і виробляти перехресну відмашку двома руками. Рух по дистанції продовжується, від пілотів потрібно граничне увагу до навколишнього судноплавної обстановці. Суддівська бригада і човни забезпечення вивішують жовтий прапор. Коли жовті прапори опущені, це означає скасування сигналу «увагу».
При виникненні ситуації «людина за бортом», «загоряння на судні», «пробоїна і / чи небезпека затоплення» пілот човни, що потерпіла аварію, а при неможливості - будь-який інший помітив ситуацію пілот, рятувальник, судді подають сигнал червоним прапором. Гонка в цьому випадку повністю зупиняється. Пілот, що знаходиться у воді у свідомості, повинен підняти вгору руку з води. Допомога на воді повинна бути надана усіма наявними засобами.
Відновлення гонки проводиться подачею сигналу зеленим прапором. Процедура рестарту оголошується окремо.

У разі заподіяння під час гонки або у зв'язку з її проведенням шкоди майну громадян і організацій, життю або здоров'ю учасників чи інших осіб, всю відповідальність за можливі наслідки несе винуватець нанесення шкоди. Організатори не несуть відповідальності перед третіми особами за дії, що завдають їм шкоди під час проведення тренувальних заїздів або гонок або у зв'язку з їх проведенням.

Заправка паливом
Заправка паливом в період тренування або гонки може відбуватися тільки шляхом зміни паливного бака, з вимкненим двигуном. Куріння, використання відкритого вогню, проведення будь-яких ремонтних робіт в місці заправки заборонено. Доставка палива покладається на членів команд і проводиться відповідно до чинних нормативних актів України, з дотриманням необхідних заходів безпеки. Заправка баків паливом, добавка моторного масла в паливні баки проводиться до заправки бака паливом і за межами табору гонок.

Рух човнів на дистанції та акваторії гонки
Тренувальні заїзди проводяться по черзі для всіх класів перед проведенням гоночних заїздів.
Човни, що знаходяться на дистанції в режимі гонки або тренування мають пріоритет по відношенню до повертаються на дистанцію човнів. Швартуються човен має пріоритет по відношенню до відходить. Рятувальники і судна забезпечення гонки мають абсолютний пріоритет по відношенню до беруть участь у гонці човнів.
При проходженні поворотів у гонці пріоритет має човен, що знаходиться на внутрішньому радіусі повороту. Забороняється рух човнів на дистанції в кільватері один одного, якщо відстань між човнами менше 3-х корпусів. Відстань по бортах між човнами при виконанні обгону - не менше 1 / 2 довжини корпусу. Обгін може проводитися тільки по зовнішньому радіусу щодо обганяємого човна. Після завершення обгону забороняється перетинати курсової хід обганяємо човни (підрізування) на відстані, меншій 2 довжини корпусу.

Сигнали
Зелений прапор: старт гонки або дозвіл продовження руху.
Жовтий прапор: небезпека на трасі, будьте уважні.
Червоний прапор: зупинка перегонів. Човни повинні негайно зупинитися і чекати вказівок суддів.
Прапор чорно-біла шашечки: фініш гонки.
Помаранчевий: позначення буїв на дистанції гонки.

Старт і фініш
Старт гонки проводиться по класах, можливий інтервал між стартом човнів 2-5 секунд (за рішенням суддів). Старт наступного класу проводиться після фінішу останньої човна стартував класу. Процедура і черговість старту і фінішу обумовлюється на Зборах Пілотів в день гонки. Фініш гонки визначається за проходження обумовленої кількості кіл при перетині кожної човном фінішного створу. Якщо гонка перервана, сигнал відновлення старту гонки буде даний зеленим прапором.

Визначення переможців
Призери гонок (1-2-3 місця) визначаються окремо для кожного класу човнів на підставі протоколу Бригади Суддів. Результат пілота, зійшов із дистанції з технічних причин при проходженні більш 50% дистанції-зараховується, що вибув з гонки з власної волі або дискваліфікованого - анулюється.
Нагороди переможцям і призерам гонки вручаються Оргкомітетом.

Доповнення і зміни
Оргкомітет перегонів має право вносити зміни та доповнення до цього Положення. Учасники перегонів будуть поставлені при цьому повідомлено завчасно, шляхом письмового або усного оповіщення.

Офіційні церемонії, нагороди
Церемонії офіційного відкриття, параду, нагородження, закриття проводяться за окремими сценаріями, які розробляються Оргкомітетом. Нагороди переможцям і призерам гонки вручають Спонсори та Оргкомітет.
Церемонії відкриття, нагородження, параду проходять за участю спонсорів і організаторів перегонів.

Реклама
На човнах може розміщуватися реклама спонсорів і рекламодавців гонки на кожному борту.
Будь-яка інша реклама на бортах човнів і на капотах моторів, не обумовлена з Оргкомітетом, а саме - будь-які торгові марки і логотипи, нанесені на човни та мотори, розцінюються як реклама і повинні бути закриті або оплачені додатково згідно з вартості розміщення реклами на рекламних площах.
Примітка: Виключення складає власне ім'я човна, або торгова марка виробника плавзасоби, нанесена серійно в процесі виробництва незнімаємим способом.

Востаннє редагував DSH: 24.03.2010 о 22:44. Причина: дополнение информации
DSH зараз поза форумом