Перегляд одного допису
Старий Вчора, 12:46   #7
ХИЧНИК
 
Аватар для ХИЧНИК
 
Реєстрація: 27.01.2016
Звідки Ви: КИЕВ
Дописи: 533
Дякував: 287
Дякували 298 раз(и) в 150 повідомленнях
Цитата:
Допис від P petrovich Переглянути допис
А чого ніхто не звертає увагу на діаметр балонів?
42 чи 44 , якихось 2 см. Але ширина в одній 174 у другої 160
Штовхати зайві 14см це вже щось і зайва парусність.
Для Десни 42 з головою, для Дніпра не знаю.
для 360 човна 42 балона за очі . Я навпаки не люблю великий балон. Парусність, вага , габарити .... 42 /44 там різниця майже не помітна.буде не варто навіть заморочуватись. От 48й то вже херня . Був у нас в компанії човен з 48 балоном то товариш один сезон на ньому відходив і продав. Не пам`ятаю виробника . Можливо модель невдала Було у мене 3 360 човна Адвенчер Мастер 2 , Фіорд- Боат Фортуна , Навігатор ЛК 360 . Фортуна сама гірша (відносно) , в ходу . Адвенчер самий швидкісний 41 км/год під М15 . Навігатор 39км/год але рулиться саме краще і вихід на гліс за 2-3 сек .
Ширина то як + так і -
З одного боку зайва вага, зайвий спротив , менша максималка.
А + то комфорт . Чим ширше тим зручніше . Тут вже потрібно визначитись над пріоритетами
ХИЧНИК зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням