До речі, 23-й Страдик

Буквально кілька слів відсебеньок. Отже, що змінилося. 1. Звичайно, ж нова ГП - шикардос!

Тільки заради цього рішення вже є сенс купувати новий Страдік і забути про ті, що були раніше

, ну хіба що, 16-ий у розмірі 4000 - для тих, кому критична вага, а не ресурс. 2. Замінили лівий підшипник на ведучій, поставили з великим внутрішнім діаметром, але, все одно, куций

Навіщо? Незрозуміло...

3. Нова напрямна - повернулися до більш традиційного рішення, форма прикольна, але не більше. 4. Втулили на передню частину безконечника втулку зміненої форми з більш глибокою посадкою. Що це дає? Хз

5. Встановили якусь хитру пластинку у верхній кулачок дуги л/у. Сенс незрозумілий, можна тільки додумуватися. Але, сподіваюся, з нею клювань буде більше

(жарт, звичайно). Напевно, і все на цьому, начебто нічого не забув? В іншому той самий 19 Страдик. І щодо доопрацювань. Підшипник у кноб - обов'язково. Решта за бажанням - підшипник у підшпульний, підшипник у гайку ротора, підшипник на задній хвостовик безконечника; можна і на передній поставити - не питання, сенсу - кіт наплакав. Ловись рибка велика і ще більше!
1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg9.jpg10.jpg11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg

