Перегляд одного допису
Старий 11.06.2023, 10:53   #1328
SL
Комендант
 
Аватар для SL
 
Реєстрація: 20.02.1999
Звідки Ви: Київ
Дописи: 21.334
Blog Entries: 90
Сказал(а) спасибо: 12.893
Поблагодарили 27.008 раз(а) в 7.485 сообщениях
....
Цитата:
Водночас запроваджені деякі обмеження доступу до публічної інформації, що стосуються лише обов’язку розпорядників оприлюднювати інформацію. У ч. 10 ст. 9 Закону «Про правовий режим воєнного стану» зазначено (з посиланням на інші закони), що у період дії воєнного стану органи місцевого самоврядування, військово-цивільні адміністрації та інші можуть не оприлюднювати/оприлюднювати з порушенням строку:

· перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення;

· проєкти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками;

· інформацію, яку розпорядники повинні оприлюднювати згідно з Законом «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та Законом «Про державну допомогу суб’єктам господарювання».

Та це не означає, що доступ до такої інформації обмежено. Заходи стосуються лише оприлюднення інформації на сайті.

Дотичними до теми забезпечення доступу до публічної інформації є заборони на розголошення окремих категорій інформації, які на період дії правового режиму воєнного стану та з метою запобігання витоків інформації до противника, було встановлено підзаконними актами. Наприклад, наказом головнокомандувача Збройних сил України затверджено Перелік інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану (Наказ No 73 «Про організацію взаємодії між 3бройними силами України, іншими складовими сил оборони та представниками ЗМІ на час дії правового режиму воєнного стану» від 03.03.2022 року, зі змінами від 03.10.2022 року). Інформацію з цього Переліку (наприклад, про відкладені або скасовані операції) заборонено розголошувати ЗМІ. Дія цього наказу поширюється саме на відносини щодо надання інформації ЗМІ, зокрема, під час інтерв’ю, а не щодо розгляду запитів.

Також законодавець надав можливість багатьом органам влади та підприємствам прикривати доступ до своїх ресурсів, сайтів та сервісів. Зокрема, у пп. 4 п. 1 постанови КМУ No 263 «Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану» від 12.03.2022 року відповідним суб’єктам надається дискреція зупиняти, обмежувати роботу інформаційних, інформаційно-комунікаційних та електронних комунікаційних систем, а також публічних електронних реєстрів.

Втім, слід пам’ятати, що ці акти не регулюють правовідносини щодо надання публічної інформації запитувачам. Така інформація обмежена у доступі не наказом головнокомандувача чи постановою КМУ, а шляхом віднесення її до службової чи таємної у визначений законодавством спосіб. І розглядаючи запит щодо неї, розпорядники повинні застосовувати «трискладовий тест».
SL зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Letun (12.06.2023)