Перегляд одного допису
Старий 23.03.2021, 10:12   #886
Mymonik
 
Реєстрація: 06.12.2016
Звідки Ви: Академгородок, новобеличи
Дописи: 66
Сказал(а) спасибо: 46
Поблагодарили 109 раз(а) в 18 сообщениях
Доброго дня!
Вставлю і я свої 5 коп. Може комусь буде корисно.

В мене Навігатор Вінд 360 базова комплектація.
Був двигун Суза 15
Тепер Ямаха 9.9(15)

По лодці - вона супер, доковирятись можу тільки до:
-товщина транця(маю на увазі товщину накладок+товщину самого транцю), реально під Сузу 15 довелось знімати транцеву дощечку і з неї знімати 3мм товщини, потім шліфовка і покарска). Під Ямаху виявилось і цього замало, знову знімав і робив ще тоньше на 2 мм. Інакше мотор просто не стає на транець. Шановні виробники, ви зверніть на це увагу, 2 ходові мотори під цю лодку на неї без "колхоза" не стають.

Під Сузою 15 (11гвинт) в лодці корисної ваги 250кг - недокрут - макс оберти 4800-4900 - швидкість 38макс

Під Ямахою 15(11 гвинт) в лодці корисної ваги 250кг - невеликий недокрут - макс оберти 5100-5200 - швидкість 40макс

По рівню АКП плити данних двигунів - вони практично в рівень з днищем ніяких підставок не потрібно. Хто каже що у Ямахи нога довша тому в магазин з рулеткою.

Побажання, якщо ви на лодці часто в 2х - перед купівлею мотору, спробуйте 9.8 і 15 в ділі. Просто спробуйте, щоб потім розуміть, що ви отримаєте. Враження кардинально різні. Імхо.

Востаннє редагував Mymonik: 23.03.2021 о 10:19.
Mymonik зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
6 пользователя(ей) сказали cпасибо:
GT (24.03.2021), hunterv (25.03.2021), Marlboro (25.03.2021), serbeich76 (15.04.2021), Альфацентавр (24.03.2021), Вячеслав_М (24.03.2021)