Сьогодні утворився вимушений вихідний, і провести його я вирішив з користю. Сів вранці на автобус, який відвіз мене на Y-river, в місце набагато вище Ку.
Мета поїздки: 1.Розвідати нові місця; 2.Знайти ямки; 3.Знайти судака; 4.Зловити судака

.
Y-river зустріла підозріло низьким рівнем води, було видно, що порівняно недавно рівень був мінімум на метр вище. Подумав - навіщо зараз так низько скидувати воду? А раптом хтось вже віднерестився? Невже очикують на велику повінь? Але всі питання відпали, коли підійшов до шлюзу - один трос підпорки просто лопнув і її перекосячило, що і опустило рівень. Цікаво а контора в курсі? Добре, що на шлюзі є його назва, порядковий номер і номер телефону контори, яка обслуговує шлюзи Y-river. Позвонив, повідомив, сказали дякую.
Тим часом підійшов до звивистої ділянки русла. Починаю ловити(поролонінг форевер!). Вухасті по такій струї доводиться ставити від 4-х до 6-ти гр. Затримуюсь тільки на поворотах. Пробиваю ямку за ямкой, але марно, та і ямки якісь не дуже - малуваті. Але ось щось покраще, дуже різкий S подібний поворот з двома ямами - одна меньшенька, друга більшенька. На меньшій нормально провести приманку складно, але можна. І тут бабах! Клювання настільки різке і неочикуване, що з підсічкою гальмую

, дістаю поролонку на вухастику глибочезні шрами від кликів, отже п.3 мети поїздки виконано

. В другий ямі лишаю на корчі дві поролонки,

і йду далі. Дохожу до наступної - так нічого собі, велика, з обраткою, послабленням струї, бобровими норами, і ,як наслідок, з корчами. Але нічого не клює

. Лишаю

бобрам поролонку на пам’ять (нафіга, питається, бобрам поролонка?). І перехожу до ще одної ями, як виявилось, останньої з серії

. Струя крутить як хоче, глибина більша за попередню, в ній навіть 6гр. не завжди дістає дно, доводиться підбирати напрямок проводки, і знову боброві нори. Але таки вдається вмовити погодитись на фотосесію одненького пістоля, з подальшим відправленням його за батьками (п.4 мети поїздки виконав). Ще трохи рибалю і час збиратися на атобус назад, а то наступний пізно увечері.
П.С. більша частина ям Y-rіver вирахована за допомогою Google Earth. і вже потім перевірена поролонінгом. Доречі, поки писав цей звіт, виявив ще ями по супутнику, але то вже наступна історія