Перегляд одного допису
Старий 25.03.2009, 11:12   #8
vitoking
 
Реєстрація: 10.01.2008
Звідки Ви: Киев, Оболонь
Дописи: 123
Дякував: 205
Дякували 78 раз(и) в 21 повідомленнях
Судовая инспекция могла зверствовать только по поводу судоходства, а не по поводу лова рыбы.
Зверства должны ограничиваться санкциями, предусмотренными Кодексом Украины об административных правонарушениях. Ссылку сейчас не дам - сайт Верховного Совета не хочет искать нормативные акты.

Компетенция по судоходству:
Стаття 225. Органи морського і річкового транспорту

Органи морського і річкового транспорту розглядають справи
про такі адміністративні правопорушення: про порушення правил по
охороні порядку і безпеки руху на морському транспорті, правил
користування засобами морського транспорту, правил по охороні
порядку і безпеки руху на річковому транспорті і маломірних
суднах, правил випуску судна в плавання або допуск до керування
судном осіб, які не мають відповідного документа, правил, що
забезпечують безпеку експлуатації суден на внутрішніх водних
шляхах, правил реєстрації торговельних суден, правил користування
річковими і маломірними суднами, правил утримання баз (споруд) для
стоянки маломірних суден, правил пожежної безпеки на морському і
річковому транспорті, допуск до керування річковим або маломірним
судном осіб, які перебувають у стані сп'яніння, передачу керування
судном особі, яка перебуває у стані сп'яніння, керування річковими
або маломірними суднами судноводіями у стані сп'яніння, у тому
числі вчинене особами, які не мають права керування плавучими
засобами, ухилення від проходження огляду на стан сп'яніння,
порушення правил перевезення небезпечних речовин або предметів на
морському і річковому транспорті, перевезення ручної кладі понад
установлені норми на морському і річковому транспорті,
безквитковий проїзд на суднах водного транспорту, порушення
правил, спрямованих на забезпечення схоронності вантажів на
морському і річковому транспорті, невиконання законних вимог
посадових осіб органів морського і річкового транспорту (статті
114, 115, 116, 116-1, 116-2, 116-3, 117, 118, частина перша статті
120, частина третя статті 129, частини п'ята і шоста статті 130,
частина друга статті 133, частина перша статті 134, абзац десятий
статті 135, статті 136 і 188-15 цього Кодексу).

Від імені органів морського і річкового транспорту розглядати
справи про адміністративні правопорушення і накладати
адміністративні стягнення мають право:

1) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею
114, частиною другою статті 133 цього Кодексу, - начальник
Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та
його заступники, капітан морського порту;

2) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 115
цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції України з
безпеки судноплавства та його заступники, капітан морського порту,
капітан судна;

3) за адміністративні правопорушення, передбачені статтями
116, 116-1, 116-2, 117, 118, частиною третьою статті 129,
частинами п'ятою і шостою статті 130 цього Кодексу, - начальник
Головної державної інспекції України з безпеки судноплавства та
його заступники, капітан річкового порту;

4) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною
першою статті 116-3 цього Кодексу, - Головний державний реєстратор
флоту України та його заступники;

5) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною
другою статті 116-3 цього Кодексу, - Головний державний реєстратор
флоту України та його заступники, капітан порту;

6) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною
першою статті 120 цього Кодексу, - начальник Головної державної
інспекції України з безпеки судноплавства та його заступники,
капітан порту, капітан судна;

7) за адміністративні правопорушення, передбачені частиною
першою статті 134 та абзацом десятим статті 135 цього Кодексу, -
начальник порту та його заступники, начальник пристані і вокзалу,
капітан судна;

8) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею 136
цього Кодексу, - начальник порту та його заступники, начальники
районів порту (виробничо-перевантажувального комплексу в порту),
начальник морського вокзалу та його заступники, капітан судна;

9) за адміністративні правопорушення, передбачені статтею
188-15 цього Кодексу, - начальник Головної державної інспекції
України з безпеки судноплавства та його заступники, Головний
державний реєстратор флоту України та його заступники.
{ Стаття 225 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 3282-11
від 19.12.86, Законами N 55/97-ВР від 07.02.97, N 352-XIV
( 352-14 ) від 23.12.98, N 2342-III ( 2342-14 ) від 05.04.2001; в
редакції Закону N 2686-III ( 2686-14 ) від 13.09.2001; із змінами,
внесеними згідно із Законом N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 }


Компетенция рыбохраны:
Стаття 240. Органи рибоохорони

Органи рибоохорони розглядають справи про адміністративні
правопорушення, пов'язані з порушенням правил рибальства та
охорони рибних запасів, передбачені статтею 50, частиною третьою
статті 85, статтями 86-1, 91-2 і 188-5 цього Кодексу.
Від імені органів рибоохорони розглядати справи про
адміністративні правопорушення і накладати адміністративні
стягнення мають право: керівник спеціально уповноваженого органу
виконавчої влади у галузі рибного господарства та його заступники,
начальники басейнових управлінь по охороні, відтворенню рибних
ресурсів і регулюванню рибальства та їх заступники, начальники
відділів рибоохорони зазначених басейнових управлінь, начальники
державних інспекцій рибоохорони, старші державні інспектори та
державні інспектори рибоохорони.
{ Стаття 240 із змінами, внесеними згідно з Указом ПВР N 2010-11
від 03.04.86, в редакції Закону N 81/96-ВР від 06.03.96, із
змінами, внесеними згідно із Законами N 2342-III ( 2342-14 ) від
05.04.2001, N 1122-IV ( 1122-15 ) від 11.07.2003 }


Составить протокол имеют право:
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про
адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що
розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього
Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
1) уповноважені на те посадові особи:
...
органів рибоохорони (статті 85, 85-1, 88-1, стаття 164 - в
частині порушення порядку провадження господарської діяльності,
пов'язаної з добуванням і використанням риби та інших водних живих
ресурсів);
...
У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких
віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 - 244-17
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати
уповноважені на те посадові особи цих органів
. Крім того,
протоколи про адміністративні правопорушення мають право складати:
...
3) позаштатний інспектор Головної державної інспекції України
з безпеки судноплавства (частини перша, третя, четверта і п'ята
статті 116, частина друга статті 116-1, частина третя статті
116-2, частина перша статті 117, стаття 118, частина третя статті
129, частини третя і четверта статті 130);
...
6) громадський інспектор органів рибоохорони (стаття 91-2 в
частині порушення правил рибальства і охорони рибних запасів);

Стаття 259. Доставлення порушника
...
При вчиненні лісопорушень, порушень правил полювання, правил
рибальства і охорони рибних запасів та інших порушень
законодавства про охорону і використання тваринного світу, якщо
особу порушника не може бути встановлено на місці порушення,
працівники державної лісової охорони, а в лісах колективних
сільськогосподарських підприємств - працівники лісової охорони
зазначених підприємств, уповноважені на те посадові особи органів,
які здійснюють державний нагляд за додержанням правил полювання,
органів рибоохорони, посадові особи інших органів, які здійснюють
державний контроль за охороною і використанням тваринного світу,
працівники служб охорони територій та об'єктів
природно-заповідного фонду, а також працівники міліції можуть
доставляти осіб, які вчинили ці правопорушення, у міліцію чи в
приміщення виконавчого органу сільської, селищної ради.
Доставлення порушника може провадитись також членами громадських
формувань з охорони громадського порядку і державного кордону,
громадськими інспекторами охорони природи, громадськими
мисливськими інспекторами, громадськими інспекторами органів
рибоохорони та громадськими лісовими інспекторами.

Стаття 262. Органи (посадові особи), правомочні
здійснювати адміністративне затримання

Адміністративне затримання особи, яка вчинила адміністративне
правопорушення, може провадитися лише органами (посадовими
особами), уповноваженими на те законами України.
Адміністративне затримання провадиться:
1) органами внутрішніх справ - при вчиненні дрібного
хуліганства, вчиненні насильства в сім'ї, порушення порядку
організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і
демонстрацій, при поширюванні неправдивих чуток, вчиненні злісної
непокори законному розпорядженню чи вимозі працівника міліції,
члена громадського формування з охорони громадського порядку і
державного кордону, а також військовослужбовця чи образи їх,
публічних закликів до невиконання вимог працівника міліції, при
прояві неповаги до суду, вчиненні незаконного доступу до
інформації в автоматизованих системах, порушення правил про
валютні операції, правил обігу наркотичних засобів або
психотропних речовин, незаконного продажу товарів або інших
предметів, дрібної спекуляції, торгівлі з рук у невстановлених
місцях, при розпиванні спиртних напоїв у громадських місцях чи
появі у громадських місцях у п'яному вигляді, що ображає людську
гідність і громадську мораль, у випадках, коли є підстави вважати,
що особа займається проституцією, при порушенні правил дорожнього
руху, правил полювання, рибальства і охорони рибних запасів та
інших порушень законодавства про охорону і використання тваринного
світу, при порушенні правил перебування іноземців та осіб без
громадянства в Україні і транзитного проїзду через територію
України, а також в інших випадках, прямо передбачених законами
України;
...

Стаття 264. Особистий огляд і огляд речей

Особистий огляд може провадитись уповноваженими на те
посадовими особами Служби безпеки України, органів внутрішніх
справ, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ і органів
прикордонної служби, а у випадках, прямо передбачених законами
України, також і інших органів.
Особистий огляд може провадитись уповноваженою на те особою
однієї статі з оглядуваним і в присутності двох понятих тієї ж
статі.
Огляд речей може провадитись уповноваженими на те посадовим
особами Служби безпеки України, органів внутрішніх справ,
Військової служби правопорядку у Збройних Силах України,
воєнізованої охорони, цивільної авіації, митних установ, органів
прикордонної служби, природоохоронних органів, державними
інспекторами з питань інтелектуальної власності, органів
лісоохорони, органів рибоохорони, органів, що здійснюють державний
нагляд за додержанням правил полювання, а у випадках, прямо
передбачених законами України, також і інших органів. При вчиненні
порушень законодавства про охорону і використання тваринного світу
уповноважені на те посадові особи органів, які здійснюють
державний нагляд за додержанням правил полювання, органів
рибоохорони
, а також працівники міліції, військовослужбовці та
працівники Державної прикордонної служби України можуть провадити
в установленому порядку огляд транспортних засобів.
Огляд речей, ручної кладі, багажу, знарядь полювання і лову
риби
, добутої продукції, транспортних засобів та інших предметів
здійснюється, як правило, у присутності особи, у власності
(володінні) якої вони є. У невідкладних випадках зазначені речі,
предмети може бути піддано оглядові з участю двох понятих під час
відсутності власника (володільця).
Про особистий огляд, огляд речей складається протокол або про
це робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання.
Особистий огляд, огляд речей у митних установах провадиться в
порядку, встановленому Митним кодексом України.

Стаття 265. Вилучення речей і документів

Речі і документи, що є знаряддям або безпосереднім об'єктом
правопорушення, виявлені під час затримання, особистого огляду або
огляду речей, вилучаються посадовими особами органів, зазначених у
статтях 234-1, 234-2, 244-4, 262 і 264 цього Кодексу. Вилучені
речі і документи зберігаються до розгляду справи про
адміністративне правопорушення у місцях, що їх визначають органи
(посадові особи), яким надано право провадити вилучення речей і
документів, а після розгляду справи, залежно від результатів її
розгляду, їх у встановленому порядку конфіскують, або повертають
володільцеві, або знищують, а при оплатному вилученні речей -
реалізують. Вилучені орден, медаль, нагрудний знак до почесного
звання СРСР, почесного звання Української РСР, Почесної Грамоти і
Грамоти Президії Верховної Ради Української РСР, почесного звання
України, відзнаки Президента України, після розгляду справи
підлягають поверненню їх законному володільцеві, а якщо він
невідомий, надсилаються відповідно до Адміністрації Президента
України. Вилучені самогон та інші міцні спиртні напої домашнього
вироблення, апарати для їх вироблення після розгляду справи
підлягають знищенню працівниками міліції.


{ Частину другу статті 265 виключено на підставі Закону
N 2342-III ( 2342-14 )від 05.04.2001 }


Про вилучення речей і документів складається протокол або
робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне
правопорушення, про огляд речей або адміністративне затримання.
При вчиненні порушень, передбачених статтями 174, 190 -
195-4 цього Кодексу ( 80731-10 ), працівник міліції, а при
вчиненні правопорушень, передбачених статтями 191, 195 цього
Кодексу, - також посадова особа прикордонної служби має право
вилучити вогнепальну, пневматичну зброю калібру понад 4,5
міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів за секунду та
холодну зброю, бойові припаси, електрошокові пристрої і спеціальні
засоби. Працівник міліції, посадова особа прикордонної служби має
право провести особистий огляд і огляд речей порушника в порядку,
встановленому статтею 264 цього Кодексу. До особи, яка вчинила
правопорушення під час виконання службових обов'язків, вилучення
зброї, особистий огляд і огляд речей застосовується лише у
невідкладних випадках.


{ Частину п'яту статті 265 виключено на підставі Закону
N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 }


{ Частину шосту статті 265 виключено на підставі Закону
N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001 }


{ Частину статті 265 виключено на підставі Закону N 586-VI
( 586-17 ) від 24.09.2008 }

{ Стаття 265 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР N 2010-11
від 03.04.86, N 4135-11 від 12.06.87, N 7542-11 від 19.05.89, N
1369-12 від 29.07.91, N 1818-12 від 15.11.91; Законами N 3785-12
від 23.12.93, N 148/96-ВР від 25.04.96, N 323/96-ВР від 12.07.96,
N 1685-III ( 1685-14 ) від 20.04.2000, N 2342-III ( 2342-14 ) від
05.04.2001, N 2350-III ( 2350-14 ) від 05.04.2001, N 662-IV
( 662-15 ) від 03.04.2003 - набуває чинності 01.08.2003 року,
N 1299-IV ( 1299-15 ) від 20.11.2003 }
vitoking зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням