Цитата:
Допис від Camo12
Очень продуманная конструкция, класно все сделано.  Но жесткости конструкция все равно не даст, для действительно килевой лодки недостаточно, по волнам будет все играть и тарахтеть. По спокойной воде отличный вариант, но зачем тогда киль.
|
Кіль в першу чергу для фіксації сегментів між собою: без нього днище просто видує всередину. Ну і навіть цей мінімальний кіль рішає проблему рискання на гліссі при малій/середній хвилі. Основна задача була-установка і демонтаж днища на надутому човні, а не перетворення його на повноцінно кільовий. На ходу дно не тарахтить, але при більшій хвилі так: гуляє. Але не критично, в рази менше, гіж пайоли.
В принципі можна зробити кіль на всю довжину човна, щоб він носом втикався під носовий балон, а ззаду вставлявся в транець. Тоді його треба робити з 3-х частин. Можна днище робити з 12мм фанери. Це значно збільшить габарити і вагу конструкції, але дозволить рисачити по великій хвилі. Хоча жорсткості цієї конструкції, що на відео вистачає з головою. Як дозволять вихід на воду, зніму відео роботи днища в динаміці.Тут треба визначатись, кому шо.