Нарешті прийшов Чорний Макс 9,25х7.
Вчора сильного вітру не було, судак не клював, щука переходить на глибину і за півдня лише три реалізовані покльовки. Коротше, усі передумови, щоб зробити перші тести з новим гвинтом. Я був сам.
Так от :
UMS-410 Mercury 15M гвинт 9 1/4х7 black max.
Базова комплектація човна - 150 кг.
Двигун - 35 кг.
повний бак - 25л + 5л в каністрі НЗ. (вважаю 30 кг)
Лебідка з якорем на носі - 17 кг.
Акумулятор - 10кг (33Аh гелевий).
80 кг живої ваги (пілот).
Рибальського спорядження 50 кг.
==загальна вага 372кг.
Днище чисте.
Бензин 95, суміш 2% з quicksilver Premium.
(Це буду називати
Умови_1)
gps Garmin eTrex 30
Результат:
Легкий вихід на глісер за 4 секунди. На повному газу перекрут 6640 і швидкість 33,6 км/г.
Оберти 5970 (це максимально точно наближене до 6000) досягаються на 2/3 газу - швидкість 31 км/г.
Заміри зроблені проти слабкого вітру і за ним. Течії не було.
Наступні випробування з повним завантаженням пасажирами зроблю, коли медійні друзі-колеги нарешті відірвуться від проектів. Через них, власне, і затіяв все це))
Можливо, на перший погляд, варто подумати про 8" пітч, але цей гвинт точно залишаю собі. Поки не розумію що, але щось сподобалось у поведінці човна з ним.
P.S.: Виявив на
гвинті 9х9 за
Умови_1, коли відтискаєш ногу у перший мілководний режим - швидкість зростає до
37 км/г з обертами 5950.
При цьому гвинт дивиться трохи вгору від горизонталі, антикавітаційна плита стає в рівень з кілем. "Півень" за кормою практично зникає. За човном слід на воді став трохи "рихлуватим" на відміну від ідеальних гострих ліній при звичайному проложенні. З недоліків - сильніше піднімає ніс на старті. Але зараз, коли сам, ходжу так.