Цитата:
Допис від Индеец
А соседи делают хоть шото...
А ты ездиш на внедорожнике, произведенном в стране где до сих пор у власти коммунисты...
|
Коли брав свій пєпєлац, як альтирнативу розглядав УАЗ. Цінова категорія майже однакова. Вирішальним було прочитати одне повідомлення на форумі. Зараз вже не знайду. Там хлопець писав, що НАРЕШТІ СТАВ ЩАСЛИВИМ ВЛАСНИКОМ шедевру ульянівського автозаводу. З подробиць, що запам'ятались... З якогось піднічного чєртаново в південне бірюльово чувах їхав 3 (прописом - ТРИ!!!) дні. Його 4 (прописом - ЧОТИРИ!!!) рази евакуатором відвозили назад у салон. Поміняли туєву хучу прокладок, сальників і інших запчастин, котрі могли текти - в коробці, в двигуні, в мостах, в гідропідсилювачі. І це НОВА машина. Я їжджу на китайському б/в уже десять років. Вік відчувається, є вже і хронічні проблеми. Але такого, як з новим УАЗом не було ніколи. Були у мене і машини радянських часів виробництва і проектування. За руль цих шедеврів знову сідати не хочеться. Так що з комуністичним спадком розпрощався без жалю...
А з приводу комуністичного правління у КНР.



Ню-ню...



До речі. Пєпєлац - китайська репліка ЯПОНСЬКОГО автомобіля. І японці з американцями і німцями піднімали китайський автопром на ті висоти, де він зараз є. А з рашою цього не виходить. Хоч і пробували. Як в тому анекдоті про АвтоВАЗ - не руки криві, просто це місце таке. Прокляте...