Маю Аквастар 320К куплений, якщо не помиляюсь, у 2011 році (казав про це у паралельній гілці, тепер детальніше).
Ходить під двухтактним Mercury 15 (тепер двигун на два човни).
Брав у стандартній комплектації - тобто ПВХ-1100, поправте, якщо помиляюсь. Виїзди в середньому 5-6 на місяць з березня по кінець листопада, окрім періоду нересту.
Швидкість до 38км/г - з двома на борту 80 і 100 кг.
На 30 км/г дно починає "прилипати" до води (гідродинаміка), через що з характерним скрипом на стиках трохи прогинається пайол і залишається в цьому положенні до скидання швидкості. Це нормально, бо корпус не жорсткий.
У перший рік у спеку під зовнішніми бинтами біля транця з'явились кілька дрібних пухирців. Тиск не падає. Перші чотири роки взимку зберігав у накачаному стані без пайолів. За два з половиною місяці балони несуттєво втрачали тиск - рукою можна було продавити сантиметри на чотири.
За весь період з'явились потертості на гумовому захисті килю біля транця від піску. Є два неглибокі порізи на балонах від ракушок. Повністю відклеїлись верхні шари логотипів - тепер просто білі плями (наскільки знаю - ці наклейки Аквастар у когось замовляв). Оскільки п'ятирічний термін гарантії сплив, мабуть маркером коряво напишу "AquaStar"



.
Після збирання човна по холоду і неточного стику (моя вина) пайолу на кутках середньої "фанери" біля пластин ("мама-тато") трохи розбились кути.
Трохи потерся від якірного тросу носовий бампер. Більше проблем немає.
Тепер сумка - мені дісталась з неправильно пришитими застібками (про що попередив Олексій, який привіз човен). Через п'ять років почала розходитись "блискавка" і рватись тканина біля неї. Із сумкою для пайолу - ніяких проблем.
Тут прочитав про водонепроникні чохли - по-доброму позаздрив, шкода, що раніше такого не було.
Чому обрав саме цей човен? Тоді це була нова удосконалена модель:
- сподобалась форма і як він іде. Красиво - бо динамічно і впевнено.
- Довгі булі, які не дозволяють сильно підніматись корпусу при різкому розгоні.
- якість поклейки і культура сборки. Плюс продуманість конструкції, наявність захисного бампера на транці, щоб двигун його не розбивав (на той час ніхто більше в Україні його не ставив).
- великий діаметр балонів і конструкція перетинок між камерами.
- якісна фурнітура.
- сидіння на релінгах (в інших не бачив).
- сервіс і гарантія (спробуйте таке отримати з іноземними виробниками).
- Ціна. Купував разом з двигуном і ще отримав пристойну знижку.
З чим змирився: меншим розміром кокпіту.
Як доглядав: Після кожної риболовлі мив водою. Перед зимою пилосос і за порадою Олексія обробка 303 Aerospace (це реально крута рідина для захисту від УФ). Перед консервацією кілька крапель в клапани і різко прокачував, щоб змастити мембрани.
Що доробив - на борти наклеїв платформи Borika FasTen для тримачів вудлищ і ехолота.
Чому написав пост: для повної картини, бо сам користуюсь.
Люблю цей човен, хоча вже є металевий корпус.
Трохи прикро через сумку і наклейки.
Продавати не збираюсь, друзям радив і, судячи з фідбеку виробника, буду радити. Можна розцінювати мій пост як високу оцінку. Але ще є над чим працювати.
В цілому задоволений. Якщо кому захочеться побачити фотки нинішнього стану човна - спеціально зроблю на наступному тижні.