В період, коли вода тверда, а "пінгвін" з мене так собі

зайнявся вдосконаленням свого Parsunа.
Налаштував карбюратор (завдяки корисним порадам форумчан, за що велика подяка!) - опустив трохи голку, на заводських налаштуваннях була піднята по максимуму, тому свічу часто закидало. Ну і встановив паливний фільтр з новим бензо-маслостійким шлангом. Із великого різноманіття паливних фільтрів, обрав циліндричний з відстійником. По відгукам, дуже практичний фільтр, на дні якого збиратиметься дрібне сміття та вода, яка випадково потрапила у бак з бензином. Що також порадувало, фільтр гармонічно вписався в дуже обділений вільним простором "інтер'єр" під кришкою двигуна. Тепер не можу дочекатись відкриття навігаціїї та перевірити, чи з правильного місця руки ростуть )))
Надіюсь, що так

і на відкритті сезону моторчик порадує! На черзі тюнінг нової КМ300Д

Всім НХНЛ!