Цитата:
Допис від 2093306
этожЪ ннада так закрутить пост  
все везде гаразд  ---просто двух тактных техник очень много, и воздушек и с водяным.......каждому нужно свое масло ибо условия работы разные по оборотам и термо режимам  при одинаковом двух тактном принципе.
|
А шо я ?!, то вони самі так усе завернули

!
А по інш.,
Дуже цікава точка зору

.
Мотопомпа--то ПЛМ, чи мопед(мототехніка) ?, з точки зору вибору мастила
Мотодельтаплан, це що?, йому мабуть мастило TCР3(P--це--planer)

треба ?
Я майже впевнений в тому , що мастило для мототехніки, на порядок вище по якості ніж "спеціальні" мастила для ПЛМ. У ПЛМ максимальні оберти 5500-6000об./мін. , робочі 4000-5000об/мін., а в мототехніці , це майже оберти прогрівання

, а робочі від 10000об/мін. Тому і мастило повинне бути високої якості, тому що умови дуже не прості(в порівнянні з ПЛМ).