Перегляд одного допису
Старий 28.07.2015, 19:14   #800
rubolov
Banned
 
Реєстрація: 27.06.2009
Звідки Ви: Киев ,Оболонь
Дописи: 1.658
Дякував: 12.850
Дякували 2.153 раз(и) в 753 повідомленнях
Цитата:
Допис від 2093306 Переглянути допис
этожЪ ннада так закрутить пост
все везде гаразд---просто двух тактных техник очень много, и воздушек и с водяным.......каждому нужно свое масло ибо условия работы разные по оборотам и термо режимам при одинаковом двух тактном принципе.
А шо я ?!, то вони самі так усе завернули!

А по інш.,
Дуже цікава точка зору.
Мотопомпа--то ПЛМ, чи мопед(мототехніка) ?, з точки зору вибору мастила
Мотодельтаплан, це що?, йому мабуть мастило TCР3(P--це--planer) треба ?


Я майже впевнений в тому , що мастило для мототехніки, на порядок вище по якості ніж "спеціальні" мастила для ПЛМ. У ПЛМ максимальні оберти 5500-6000об./мін. , робочі 4000-5000об/мін., а в мототехніці , це майже оберти прогрівання, а робочі від 10000об/мін. Тому і мастило повинне бути високої якості, тому що умови дуже не прості(в порівнянні з ПЛМ).
rubolov зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
krymyamaha (28.07.2015)