Перегляд одного допису
Старий 12.06.2014, 14:36   #159
iva
 
Реєстрація: 15.01.2008
Звідки Ви: десь трохи нижче Києва :)
Дописи: 542
Сказал(а) спасибо: 2.357
Поблагодарили 2.705 раз(а) в 283 сообщениях
Цитата:
Допис від Ars Переглянути допис
...если можно самому может рекомендации какие дадите ?
Звичайний ехолот покаже лише глибину. А будь яке підвищення на дні може бути і барханом/корчем/покришкою/. Структурсканер може б і допоміг. Але все буде залежати від дна, якщо муляка, то міг і притонути. Які там умови я не знаю, тому рекомендації загальні.
В таких питаннях дуже важлива точна прив’язка до місця. Точка в gps добре, з берега – складніше.
На кінцевий результат таких робіт впливає дуже багато факторів.
Я знаю особисто один випадок, коли хлопці шукали мотор кілька днів, і так і не найшли. Це було восени на газопроводі (нижче Канева). Із плюсів: пісок і прозорість, із мінусів: глибина, відсутність точної прив’язки і течія. Може б знайшли, але течія та пісок зробили свою справу.

Якщо водолази згодилися і готові провести роботи і ціна прийнятна для Вас, раджу співпрацювати з ними. Більше того, довго на затримці не попірнаєте (без підготовки та спорядження) + один невірний на дні і клуби муляки гарантовано. По мутній воді робота може тривати безкінечно.
iva зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням